2011. december 8., csütörtök

Random leírnivalók

Ezeket most azért írom le, mert beleírtam a telefonomba anno, hogy el ne felejtsek megemlékezni róluk.

Szóval.
Dinnyés most megújuló vasúti megállóhelyénél a hetes út hídjának tövében felirat: KAZINCBARCELONA

A Déli pályaudvaron régebben fellógatott kitömött varjakkal tartották távol a galambokat a belső terektől és az aluljárótól. Mondjuk azóta ezek megszűntek. Biztos valakik panaszkodtak.

Meg azt kell még leírnom, hogy tavaly nyáron, amikor tiszteletemet tettem egy napig a Szigeten (tudjátok, az Andúinon, a tünde hajógyárak közelében lévő fesztiválon) miket láttam.
GWAR - szörnyes metál iszonyat jelmezekben, fröcskölő művér, levágott Hitler-Godzilla
Toy Dolls - 30 éves brit poénpunkvirtuózok, fejbedobtak egy mojitoval, egy lány órák múlva szedett ki egy zsályalevelet (vagymit) a hajamból
Hives - nem emlékszem, svéd életteli punkrock
Ska-P - hatalmasat táncoltunk Pannáékkal. Majdnem elvettem más lányok piáját, mert azt hittem, az enyéim letették, és ők meg elvették tőlük. De megállapodtunk, hogy megkóstolom és eldöntöm, hogy az volt-e az. Nem az volt. Jót nevettünk.
Firkin - magyarok ír kocsmazenét punkosítanak
Bad Religion - amerikai punklegenda, ez volt az utolsó. örültem, hogy tudtam állni még. De a tömeg megtartott
Alvin és a mókusok - azt hiszem, nem kell részleteznem
Children of Bodom - ha már ez is aznap volt, meg kellett nézni. Rossz volt a hangosítás, de az elejére mentünk a tömegnek azért
Ill Nino - ez meg a legjobb volt. Alig ismertük a bandát, mégis nagyon jót ugráltunk rá. És csak mi voltunk olyan élelmese Pannával, hogy a sátor oldalában felállított szélgép elé álltunk rázni a rőzsét. partyfotókat mégsem találtunk később :D

A sztorihoz hozzátartozik, hogy benn akartam maradni a napijegyemmel, ameddig ki nem szúrnak. Másnap 5-ig rendben is volt minden. Feküdtem a sátor előtt, várva, hogy mehessünk koncertre, már épp indultam volna, amikor megjelent az ÁVH, mondtam, hogy épp most ébredtem, de szépen megkértek, hogy sétáljak ki... Túl rendes állampolgár vagyok.

1 megjegyzés:

  1. Dinnyésre, mikor még "boldog egyetemista" voltam, elmentünk állatrendszertan terepgyakorlatra (2006). A vasútállomáson az alábbi felirat díszelgett:
    "Ne mosolyogj Iljics, nem tart örökké,
    150 év alatt sem váltunk törökké"

    Egy évvel később direkt figyeltem, mikor arrafelé mentünk vonattal, és akkor már láttam, eltüntették. Tudom, a hülyeség az ragad, jobban, mint a kosz. Legalábbis szüleim szerint XD

    VálaszTörlés