2010. szeptember 17., péntek

Előadtam

Kivégeztem Cholnoky Jenőt. Vagyis előadtam, amit már április óta tudtam, hogy fog kellenem. Persze így is nyilván az utolsó pillanatra maradt az előadás összerakása.
Szerencsére a konferencián az ebédszünetben sikerült belógnom a terembe és még módosítani a betűtípust a powerpointomban, hogy ne lógjon ki a cím a legelső diáról XD Azt mondták, jó voltam. Kaptam egy raklap könyvet is mellé.

Ez jutott eszembe akkor:




Tökjó volt utána még egy Érdi (Bríhez közeli, dúnadánok lakta hely) tavernát felfedezni és egy pintet meginni. Ettünk lepényt, kétszer is. Najó, rendeltünk pizzát, meg később még lángost is ettünk. 10 perccel zárás előtt érdemes menni - minden maradékot rátesznek a sajtos-tejfölös-lilahagymásra :P
És mindez csak 320 Ft-ért :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése